lauantai 7. toukokuuta 2011

Aurinkoista huomenta!

Valoisa vuodenaika aiheuttaa mulle aina tän, että herään vapaapäivinäkin suhteellisen aikaisin! Eikä se haittaa, koska aina voi jatkaa lötköttelyä, kun tietää, ettei ole kiire minnekään. Toisaalta ulkona on nyt niin hieno ilma, ettei edes tee mieli paljoa lötkötellä.

Muutenkin mun on aika tottua aikaisiin herätyksiin, koska mulla alkaa duuni joka arkiaamu klo 6! Onneksi työmatkaa on vain 6 km ja auto alla, niin ei tartte herätä kuin vasta klo 4.30. Oon siis ollut tuolla uudessa duunissa vasta viikon. Mulle sanottiin, että meidän päivittäinen työaika on 06.00 - 14.30, sisältäen puolen tunnin safkiksen omalla ajalla. Kukaan ei kuitenkaan ollut ehtinyt mainita mulle ennen eilistä siitä, että me päästään joka perjantai klo 12, mutta saadaan silti täyden päivän palkka! :D Sehän sopii, kiva ylläri!

Tänään ajattelin hieman siivoilla ja illalla lähden Murun kanssa DTM:ään juhlimaan Murun kaverin synttäreitä. Hieman kyllä jännittää, kun tapaan nyt ekan kerran Murun kavereita. Aion lähteä reissuun autolla, joten limulinjalla mennään illalla. Ehkä voin yhen tai kaksi kaljaa juoda. ;)

Hyvää huomenta tämän biisin myötä:

Ei kommentteja: